Hotel TV: Interactive Program Guide (IPG) - Giải Pháp Nhà Hàng Khách Sạn Toàn Diện

Discover how IPG user trends and the use of Smart TV features can lead to potential in-room checkout savings for hotels.

Help guests discover an in-room experience with an at-home feel with Samsung’s Hospitality TVs. From interactive program guides and the ability to stream content from mobile devices to accessing OVER THE TOP content, Samsung brings unprecedented features to the market.

IPG provides guests an in-room experience with an at-home feel, thanks to features like picture in picture viewing, detailed program information and a convenient channel grid. Hotels can also benefit from potential cost savings via in-room checkouts.

Discover a convenient guest room content management solution available on all Samsung Hospitality TVs that enables property managers to manage multiple TVs from one central location, while providing guests with an interactive program guide. Hoteliers can also display customized content that caters to special interests.

Open a world of customization with Samsung LYNK SINC 3.0 and H-Browser on our SMART TVs. LYNK SINC 3.0 provides remote management of interactive TV content to deliver customized viewing options to hundreds of guest rooms, while streamlining installation and maintenance. H-Browser delivers a true SMART TV experience without the need for set-top boxes.

Khám phá cách xu hướng sử dụng IPG và sử dụng các tính năng TV thông minh có thể tăng khả năng tiết kiệm thanh toán trong phòng khách sạn.

Giúp khách khám phá trải nghiệm giải trí trong phòng với Hotel TV từ Samsung. Từ hướng dẫn chương trình tương tác và khả năng truyền tải nội dung từ các thiết bị di động để truy cập vào nội dung OVER THE TOP, Samsung mang lại tính năng chưa từng có trên thị trường.


IPG cung cấp cho khách một trải nghiệm trong phòng với cảm giác như ở nhà, nhờ các tính năng như xem hình ảnh, thông tin chi tiết chương trình và một mạng lưới kênh thuận tiện. Khách sạn cũng có thể hưởng lợi từ việc tiết kiệm chi phí tiềm năng khi khách thanh toán trả phòng.


Với một giải pháp quản lý nội dung TV trong phòng thuận tiện có sẵn trên tất cả các Hotel TV của Samsung đang cho phép các nhà quản lý có thể tất cả TV từ một vị trí trung tâm, trong khi vẫn có thể
hướng dẫn chương trình tương tác cho du khách . Chủ khách sạn cũng có thể hiển thị các chương trình đặc biệt, khuyến mãi trên TV.


Mở ra một thế giới của Samsung tùy biến với LYNK SINC 3.0 và H-Browser trên SMART TV của chúng tôi. LYNK SINC 3.0 cho phép quản lý từ xa các nội dung truyền hình tương tác để cung cấp tùy chọn xem tùy biến cho hàng trăm phòng khách, trong khi tinh giản cài đặt và bảo trì. H-Browser cung cấp trải nghiệm
SMART TV "chất" nhất mà không cần phải cài đặt thêm các set-top boxes.


0 comments:

Post a Comment

 
Lên đầu