HEPP - The Art of Service - Giải Pháp Nhà Hàng Khách Sạn Toàn Diện

Classic beauty attracts connoisseurs and gourmets. This is why HEPP, as the leading supplier of cutlery, serving articles and airlines-inflight items on the international market has a particularly extensive range of products, as well as a great diversity. It ranges from cutlery with a high quality of workmanship and serving articles with competent, timeless shapes to modern, avantgarde design.

HEPP ranks among the most important suppliers in the field of tableware and is the market leader with regard to its wide range of products.




An established distribution and partner network ensures professional advice around the globe. Since 1863 HEPP has made their name in the upmarket catering and hotel business. The success – then as now – is founded on traditional values such as reliability and quality, as well as innovative drive and flexibility.

VIETSOLUTIONS is proud of being one of their partner in their network. As the role - the Representative of HEPP and more international standard brands in Vietnam, we hope that we will bring the right solutions for your bussinesses.  

 
Vẻ đẹp cổ điển luôn thu hút những người sành ăn. Đây là lý do tại sao HEPP, là nhà cung cấp hàng đầu sản phẩm dao nĩa, sản phẩm phục vụ cho ăn uống và trên các chuyến bay quốc tế, trở thành thương hiệu quốc tế với đa dạng sản phẩm. Sản phẩm của HEPP được làm ra từ những người thợ điêu luyện, với chất lượng tuyệt hảo và thiết kế hiện đại.

HEPP được xếp hạng là một trong số các nhà cung cấp quan trọng nhất trong lĩnh vực sản phẩm cho bàn ăn và là người đi đầu thị trường này bởi bộ sưu tập sản phẩm lớn và đa dạng của mình.



Với mạng lưới phân phối và đối tác rộng khắp, HEPP đảm bảo được sự tư vấn chuyên nghiệp trên toàn cầu. Kể từ năm 1863 HEPP gầy dựng nên tên tuổi của họ trong ngành phục vụ và khách sạn hạng sang. Sự thành công - sau này cũng như bây giờ - được tạo lập nên từ các giá trị truyền thống: sự tin cậy và chất lượng, cũng như khả năng sáng tạo và linh hoạt.

VIETSOLUTIONS hân hạnh trở thành một trong những đối tác trong mạng lưới của HEPP. Với vai trò là nhà đại diện thương hiệu HEPP cũng như các thương hiệu thế giới tại Việt Nam, chúng tôi hi vọng rằng sẽ mang đến giải pháp tối ưu cho việc kinh doanh của Quý Khách.

Should you need further information, please contact us:
T: (84) 8 3514 6965
E: info@vietsolutions.vn

0 comments:

Post a Comment

 
Lên đầu